Certyfikat

Korzyści wynikające z posiadania certyfikowanych systemów zarządzania to między innymi:
  • wzrost zaufania klientów i kontrahentów
  • międzynarodowy prestiż Organizacji
  • usprawnienie podstawowych obszarów działalności Organizacji
  • obniżenie kosztów działalności
  • łatwiejsza identyfikacja zagrożeń i ich skutków, możliwość zarządzania ryzykiem
  • zwiększenie skuteczności realizacji celów Organizacji
  • poprawa komunikacji między Organizacją, klientem oraz dostawcą
Zobacz procedurę certyfikacji
Skorzystaj z naszych uslug

Jeśli system zarządzania został wdrożony, procedury działają, ale nie wiedzą Państwo co dalej, zachęcamy do kontaktu z naszym Kierownik ds. Kluczowych Klientów, który z przyjemnością spotka się z Państwem i wyjaśni wszelkie wątpliwości.

Już na etapie planowania auditu  przydzielimy Państwu dedykowanego Opiekuna, dzięki czemu jako nasi Klienci będziecie mieli pewność, że jesteście dla nas najważniejsi. Gwarantujemy Państwu nie tylko bezstronność i poufność, ale przede wszystkim SPOKÓJ.

Nasze zaangażowanie nie kończy się z chwilą przyznania Państwu Certyfikatu. Oferujemy szereg szkoleń podnoszących kwalifikacje zarówno w sferze systemów zarządzania, jak i w zakresie prowadzenia i doskonalenia biznesu.

Skontaktuj się
Kontakt
Polskie Centrum Certyfikacji Sp. z o.o.
Adres rejestrowy:
ul. Piłsudskiego 74 lok. 320   50-020 Wrocław
tel.: 570 722476
tel.: 570 PCCISO
Biuro regionalne i adres korespondencyjny:
ul. Kombatantów 4 lok. 317  15-102 Białystok
tel.: 570 722476
tel.: 570 PCCISO
 

Facebook